Als consument heb je bij aankopen vanop afstand (bijvoorbeeld via webshops) een bedenktermijn van 14 kalenderdagen om je artikelen terug aan de verkoper te bezorgen. De meeste zaken die wij aan particulieren verkopen, zijn echter gepersonaliseerde artikels. Deze vallen onder 'op maat gemaakte artikelen' en vallen daardoor buiten deze regeling.
Heb je toch een artikel bij ons besteld dat terug gestuurd kan worden, dan mag je ons dat laten weten. Je moet er dan op eigen kosten voor zorgen dat de geleverde artikels terug bij ons terecht komen. Wil je zo'n aanvraag opstarten, dan kan je hiervoor een e-mail sturen zodat we je aanvragen kunnen nakijken en het nodige kunnen doen om dit voor je in orde te brengen.
We hopen natuurlijk steeds dat al onze klanten 100% tevreden zijn. Als je toch niet tevreden zou zijn over onze diensten, kan je ons best contacteren via email op info@maxevent.be. We doen er alles aan om je klacht binnen een werkdag te behandelen.
We zijn ook aangesloten bij Becom, de Belgische e-business federatie. Zij hebben ook procedures om ervoor te zorgen dat je klacht neutraal behandeld wordt. Je kan de klacht indienen via hun website:
https://becom.digital/nl/consumers-complaints/
Maar weet dat je als consumenten ook verder kan met je klacht. Zo is er de Consumentenombudsdienst van de Federale Overheid die u kan bereiken via deze link:
http://www.consumentenombudsdienst.be/nl